“a NŐ erős” – Millie Bobby Brownnal mutatja be új kollekcióját a Converse

Életmód

Oszd meg másokkal is

A tavaszi kollekció a már jól ismert „All The Stories Are True” kampányt gondolja tovább, lehetőséget adva nőknek a világ különböző pontjairól arra, hogy saját szavaikkal értelmezzék újra a női nem fogalmát. A Converse a kampány során különböző korú nők hihetetlen történeteit mutatja be arról, hogyan formálják jövőjüket saját elképzeléseik szerint, miközben másokat is inspirálnak.

Az új kampány többek között olyan nemzetközi arcok értelmezését közvetíti, mint a fiatal színésznő és aktivista Millie Bobby Brown, az első hidzsábot viselő balerina Stephanie Kurlow, az önvédelmi oktató Qin Yunguan, a nonkonformista zenész Naomi Preizler és a tech specialista, Kasia Gola. A kampány résztvevői a fehér Converse Chuck 70-jük felsőrészére, saját kézzel írták fel az üzenetüket.

naomi preizler converse

A kampányban szereplő értelmezések:

     Millie Bobby Brown, színésznő és aktivista: Anglia – “a NŐ erős”

     Stephanie Kurlow, hijabot viselő balerina: Ausztrália “a NŐ befolyásol és mer kockáztatni”

     Qin Yungquan, önvédelmi oktató: Szingapúr – “a NŐ egy harcos”

     Naomi Preizler, nonkonformista zenész: Argentína – “a NŐ ember”

     Kasia Gola, tech szakértő: Lengyelország – “a NŐ fegyelmezett, keményen dolgozik, és eléri céljait”

A LOVE THE PROGRESS KOLLEKCIÓ

A “Love The Progress” kollekciót olyan múltbéli és jelenkori nők inspirálták, akik kézzel fogható változást hozhatnak a következő generációk életében. Ez egy formabontó, mégis nőies kollekció, amin viselői kézzel írott üzenetekkel és színekkel fejezik ki, mit jelent számukra nőnek lenni.

A Converse női tervezői által megálmodott kollekció a szeretet erejét, a közösséget és az összetartást hirdeti.

A Love The Progress jelmondata a “Keep Loving, Keep Fighting”, ami amellett, hogy az egyenlőségért való küzdelmet fejezi ki, emlékeztet minket arra, hogy a szeretet sokkal erősebb a félelemnél.

A sorozat darabjai prémium minőségű finom bőrből készülnek, amelyre az üzenetek kerülnek.

A kollekció modelljei 29 990 Ft – 34 990 Ft javasolt fogyasztói áron kaphatók, s február 19-től megtalálhatók a Converse márkaboltokban és kiemelt partnerboltokban.

AZ ALL THE STORIES ARE TRUE KAMPÁNYRÓL

Az All The Stories Are True a Converse digitális és OOH kampánya, amely valós emberek igaz történeteire összpontosít. Mindnájuk esetében fontos szerepet tölt be a Chuck Taylor All Star. A kampány évtizedek óta alkot láthatatlan köteléket a fogyasztók között, hiszen a Chuck Taylor nem csak alkotója, de résztvevője is a kultúrának.

CONVERSE

Az 1908-ban alapított, bostoni székhelyű Converse a NIKE Inc. leányvállalataként világszerte a kultúrák közötti önkifejezés márkájává vált. A márka ikonikus modelljei, köztük a Chuck Taylor® All Star®, az One Star® és Jack Purcell® évtizedeken átnyúló népszerűségre tettek szert.

A cikk Forrása

Oszd meg másokkal is

Szólj hozzá!