5 villámgyors szépségfokozó tipp

Életmód

Oszd meg másokkal is

1. Tüntesd el a karikákat!

Duzzadt, karikás szemekkel ébredtél? Szerezz be egyet a legújabb koffeines szemkörnyékápolókból, és reggelente finom mozdulatokkal vidd fel a szemhéjadra, valamint a szemed alatti sötét karikákra. Részesítsd előnyben a golyós stifteket, melyek abból a szempontból előnyösebbek, hogy a fém felület duplán frissíti az érzékeny bőrt.

Wellandfit  tipp: Tartsd a szemápolód a hűtőben, így reggel, mikor felkened, a hűsítő krém, még inkább fokozza a vérkeringést és gyorsabban eltűnteti a fáradtság jeleit!

2. Ébredj a citrus erejével!

Időzítsd az ébresztőórádat 5-10 perccel korábbra, és végy egy kellemesen hűs zuhanyt! Használj frissítő hatású citrom, narancs vagy grapefruit illatú tusfürdőt. Ezek az érzékeidre ható aromák nem csak a tested, de az elméd is percek alatt felébresztik. Meglátod, megéri kicsit korábban ébredni!

Wellandfit  tipp: Válassz mentával dúsított tusfürdőt. Ennek hatását közvetlenül érezheted a bőrödön, hiszen amellett, hogy felpezsdíti a vérkeringésed, hűsíti is a bőröd, ami nagyon jól esik a hirtelen jött kánikulában.

3. Permetezz!

Krémezés után használj üdítő, oxigénes arcpermetet! A drogériákban kapható csodaelixír, extra oxigént, ásványi sókat és nyomelemeket juttat a bőrödbe, mellyel egy szempillantás alatt feszesebbé és puhábbá varázsolhatod arcbőrödet.

Wellandfit  tipp: Amellett, hogy éjszaka arcpermetedet is a hűtőben tartod, munkába indulás előtt dobd be a táskádba. Fújj az arcodra egy keveset napközben is, mikor úgy érzed, hogy egy kis felfrissülésre van szükséged!

4. Használj C-vitaminos arcápolót!

A legújabb kutatások szerint a C-vitamin jótékonyan segíti a kollagénképződést, ami a bőr feszességéért, fiatalságának, szépségének megőrzéséért felelős. Emellett hidratálja, védi és ápolja is a bőrt.Cseréld le téli arckrémedet egy lágyabb, zselés állagú, C-vitaminos készítményre és használd nap mint nap!Bőröd meghálálja majd az odafigyelést!

Wellandfit tipp: Fogyassz nyáron is napi 500-100 milligramm C-vitamint, akár étrendkiegészítő, akár gyümölcsök, zöldségek formájában. Így nem csak kívülről, de belülről is hozzájárulhatsz bőröd egészséges ragyogásához. A legtöbb C-vitamint a kivi, a ribizli, a narancs, a citrom, a grapefruit, a csipkebogyó, a zöldpaprika, a burgonya és a brokkoli tartalmaz.

5. Válassz az évszaknak megfelelő alapozót!

Egyáltalán nem mindegy, hogy bőröd tisztítása és tonizálása után, milyen alapozót használsz a nyári melegben. Ilyenkor a legjobb választás egy könnyű, színezett hidratáló krém, melyet szépen bele tudsz masszírozni a bőrödbe, így a nap végére sem olvad le rólad a ”máz”. Ha mégis ragaszkodsz az alapozó használatához, részesítsd előnyben a mattosító, tartósabb, ámde lágyabb textúrákat.

Wellandfit  tipp: A forró nyári napokon ne indulj útnak mattosító lapocskák és pórusösszehúzó hatású, antibakteriális kőpúder nélkül, melyekkel munkahelyedre beérve gyorsan felfrissítheted a sminkedet.

A cikk Forrása

Oszd meg másokkal is

Szólj hozzá!