Elképesztően kúl arculatot kaptak a hübris sörök

Életmód

Oszd meg másokkal is

A székesfehérvári márka, a hübris arculatát nemcsak a legkúlabb budapesti vendéglátóhelyek hűtőiben lehet megcsodálni: ősszel a Magyar Formatervezési Díj bírálóbizottságának is elnyerte tetszését és az alkotók pályamunkájukkal idén egyedüli sörmárkaként és fogyasztási cikként meghívást nyertek a kapcsolódó kiállításra. A gyártó ezzel egy lépéssel közelebb került célja eléréséhez, vagyis, hogy minél szélesebb körhöz eljuttassa az ipari gyártással és színvonallal szembemenő kraft minőségű, minimalista söreit.

A Design Week keretein belül idén 40. alkalommal lehetett pályázni a Magyar Formatervezési Díj elismerésre, melyre ezúttal is többszáz pályamunka érkezett. A minden évben nagy érdeklődésnek örvendő verseny 2019. évi kiállításán a bírálóbizottság által legjobbnak ítélt pályamunkák kaptak helyet, hogy a nagyközönség élőben és legnívósabb kiadványukban is megcsodálhassa őket.
A hübris nem egy átlag sör, különösen nem a fővárosi éjszakában.

A hazánk egyik legmodernebb főzdéjében készülő klasszikus ipa, búza, stout és pils sörök a hagyományos ízjegyeket a legkorszerűbb eljárással párosítva hirdetik. Az új sörök minimalista, színkódolt arculata a maga egyszerűségében tűnik ki a nagyon-nagyon sokszor túlrajzolt címkezajból és enged teret a palackokban rejlő lényegnek.

[keretes_doboz_szeles cim=”A Hübrisről”]

A hübris egy budapesti főzőházban indult útjára, ami a végső szortiment kialakítását követően végre nem csak a belvárosi craft beer bar-ok pultjaiban és kiemelt értékesítési pontokon, hanem országszerte valamennyi Interspar hipermarketben is elérhető. A kezdetben gerillafőzdeként működő vállalkozás egy nyertes pályázatnak köszönhetően idén szintet tudott lépni: 2000 literesre bővített főzőkapacitásával már nyolc különböző craft minőségű sörrel van jelen a hazai piacon, melynek köszönhetően nemcsak minőségben, hanem mennyiségben is képes új dimenziót nyitni kézműves sörök világában eddig kevésbé jártas fogyasztók számára.

[/keretes_doboz_szeles]

Az egyre zsúfoltabb hazai sörpiacon kitűnni ma már nem könnyű, ezt sikerült egy újabb elismeréssel legyőznie az egyik legfiatalabb sörfőzdének. A hazai gyártók mostanra európai szinten is versenyképes söröket dobnak piacra, és szép számmal jelennek meg és válnak országosan elérhetővé a különböző diszkont láncok és szupermarketek polcain.

A szektor virágzását támasztja alá az is, hogy a hübris egyedüli magyar sörként megjelent Európa legnagyobb alkoholos italokkal foglalkozó expo-ján, Berlinben; a sokszáz kiállító között példásan helytálló csapat egyhetes szereplése során megannyi pozitív visszajelzést és tanácsot kapott útravalóul a márka további hazai és nemzetközi előretöréséhez.

A hübris azonban a sikerektől megszédülve sem akar több lenni, mint ami: egy egyszerű sör, letisztult ízvilággal, amihez nem kell apropó, hogy felpattintsunk egyet. Az egyedi narratívát a márka az egyszerű és néhol akár megosztó kampányokkal övezett kommunikációban találta meg. Céljuk, hogy demokratizálják a hazai craft sörkultúrát, vagyis mindenki számára elérhetővé tegyék a minőségi sörfogyasztást. Mi pedig már csak bólogatunk és fel is szisszentünk egyet.

(Via: Hübris)

[keretes_doboz_szeles cim=”Légy résen, mert épp valami fontos történik!”]

Napokon belül új magazint indítunk, tarts velünk a nulladik pillanattól! November elején startol a Raketa.hu, a Player-csoport jövőmagazinja, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire!

Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okosotthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót!

Ha szeretsz jó időben jó helyen lenni, kövesd be a Rakéta Facebook-oldalát, hogy azonnal tudd, ha kilőttük a magazint!

 

[/keretes_doboz_szeles]

A cikk Forrása

Oszd meg másokkal is

Szólj hozzá!